Dissabte, 21 De Octubre De 2017
Telèfon: 973-25.81.55
Fax: 973-25.81.25

06/03/2017

El Sudanell goleja el Rosselló en una gran segona part (7-1)

Els locals aconsegueixen la permanència virtual un any més a Tercera Catalana

El Sudanell ha golejat el Rosselló (7-1) amb més facilitat de la que calia preveure després dels primers 45 minuts. Als locals els ha costat entrar en el partit i el Rosselló ha arribat a la porta sudanellenca amb cert perill durant els primers 30 minuts. Un gol de Sebas, d'excel.lent xut creuat, ha obert el marcador (38') i ha donat la confiança que necessitava l'equip, que podia haver marcat algun gol més abans del descans. A la segona part, només començar, un mal rebuig ha propiciat l'empat del Rosselló. Però en aquesta ocasió, el Sudanell ha reaccionat bé al gerro d'aigua freda i una falta servida per Sebas l'ha rematada de cap Salvany (49'). Al minut 60, una excel.lent jugada per la línia de fons l'ha culminat Salah en boca de gol, 3-1. I al minut 68, hi ha hagut una jugada del mateix Salah que Arbó ha resolt en el 4-1. Amb el Rosselló entregat, SHernández (74´) ha aprofitat una errada defensiva per fer el 5-1; Roger ha marcat el 6-1 amb una pilota morta dins de l'àrea i SHernández ha completat la golejada (7-1) al minut 84.
El Sudanell ha presentat aquest equip: Jordi Cardet; Nacho (Arbó), HLainez, Pol, GVilar (Joan P.), Ruben, Dídac (Gil), SHernández, Salah (Roger), Salvany i Sebas.
El Sudanell aquest cap de setmana descansa i no torna a jugar fins el dia 19, que rep l'Alcarràs B al Municipal de Sudanell (16'45h.)